Energy Go Stix- Mixed Berry

Add a review
Klik Myshop Link saya untuk menikmati harga borong https://malaysia.4life.com/12363147/

Descriptions

Energy Go Stix dirumus khas untuk membantu badan anda mengekalkan tenaga pada setiap masa.

Energy Go Stix

Energy Go Stix akan membantu anda sentiasa bertenaga melalui hari-hari yang sibuk! Disertakan dengan 4Life Transfer Factor E-XF ™ dan campuran ramuan hebat meningkatkan tenaga. Hanya campurkan satu paket limau berperisa atau buah berperisa dengan lapan auns air dan anda akan merasa bertenaga.

Manfaat Utama :

  • Menggalakkan kesihatan yang optimum dengan menyokong keperluan badan anda.
  • Ekstrak herba dari Guarana, Yerba Mate, Teh Hijau dan L-Arginine untuk bahan bakar tubuh anda dan menyokong kesihatan umum anda.
  • Gabungan sinergi asid amino L - arginin, yerba mate, teh hijau dan guarana untuk memastikan anda kekal aktif sepanjang hari.
  • Pek serbuk mudah alih.
  • Juga mengandungi 4Life Transfer Factor™ untuk sokongan am.
  • Campuran perisa raspberi dan kranberi yang lazat.
  • Sijil Halal diperakui oleh IFANCA.

Apa Yang Membuat Produk Ini Unik?

  • Transfer Factor adalah molekul utusan kecil yang memindahkan maklumat tindak balas secara semula jadi daripada satu entiti kepada yang lain, seperti di antara ibu yang menyusukan bayinya sendiri.
  • Terdapat dalam mudah paket hidangan tunggal dan pada hanya 19 kcal setiap hidangan, minuman rendah kalori ini pasti menjadi ideal pick-me-up anda dari awal hingga akhir setiap hari.
Kandungan : 30 sachet / box

Cara Pemakanan :

Campurkan satu (1) pek dengan 8 oz cecair.

Bahan Kandungan:

Isomaltulose, protein isolate, raspberry fruit juice powder, green tea (Camellia sinensis) leaf powder, vanillin, L-arginine, berry fruit juice powder, yerba mate (Ilex paraguariensis) leaf powder, cranberry fruit juice powder, bitterness masker flavour, silicon dioxide, beet color, sucralose, guarana (Paullinia cupana) seed powder, beta carotene, sodium acetate, cow colostrum and egg yolk. Contains ingredients from milk and egg. Contains anticacking and acidity regulator as permitted food conditioner, permitted flavouring substances.

1 Kotak x Energy Go Stix (30 Pek/ Kotak)
Harga Runcit: RM 250.00
Klik Myshop Link saya untuk menikmati harga borong https://malaysia.4life.com/12363147/


Similar Products

3144735363877907841

Add a review